Redhead

Drog in till Sthlm med Erik. Vi hämtade en Rangerblixt på Scandinavien Photo och drog till Eriks studio för att testa en ny bakrund. En blå. Skulle testa med min kamera men mitt objektiv har gått och blivit lite trasigt, en liten jävla plastbit har ramlat bort så det blir glappt. Jahapp så då får jag skaffa ett nytt då hoppas jag. Har ju försäkringen så det borde inte vara några problem. Men bittert endå. Vi tog lite bilder på skoj. Erik var inte alls nöjd med ljus eller bakrunde så han sa mest f*tta. Sen drog vi hem. Och då var man utelåst. Så hungrig och utan nyckel ramlade jag ner till min bror och övertalade han om att jag skulle få låna bilen på tisdag. Vilket gick bra. Tack! Har dessutom fått låna en GPS av Erik. Så ser ni mig på vägarna på tisdag i en svart Eclipse så håll undan för fan! Nu har jag svullat burgare med pommes och räksallad. Raggarmiddag. Dessutom har jag sorterat min spellista på Spotify så de låtar jag kan tänka mig att faktiskt lyssna på ligger i en mapp och allt osorterat i en. Sen får man väl göra genrelistor men jag orkar inte.

Trött och lite grinig är jag nu. Rackarns!

Här är en bild från min kamera, oredigerad och jag är inte uppstyrd på den så sjalen är mupp. Men håret mina vänner, håret! Rödtotta! Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0