Sthlm med mamma

Klev upp klockan 06:00 imorse. Fy fan! Morgonpigg är man ju inte va. Började med att förlänga naglarna hos Annika klockan 09:00 medans mamma åkte sightseeingbåt, hon var så söt! Hon visste inte vad hon skulle göra och kroppen hennes är inte vad den en gång var så åka båt var ju perfekt. Jag och Annika snackade om smaskiga pojkar, var hur mysigt som helst och mina naglar blev urfina! Nu har vi planerat en roadtrip till Skåne Camilla. Cam ska börja plugga konst i de skånska skogarna så hon måste ju få lite kungligt besök! Efter naglarna drog jag med mamma runt i ALLA jävla affärer som finns i jakt på en svart tubklänning men ingen dög åt lilla mig. Så jag ska kika in på Forever21.com och beställa en istället. Måste ju vara fin när man har kalaset. Vi åt en god sallad på en uteservering också. Mysig dag som sjutton. Vi kom hem vid 18:15 och då var jag helt förstörd. Kämpigt att ränna på stan hela dagen. Har ingen bild på naglarna just nu. Kameran håller på att laddas. Måste ju ha batteri imorn när jag har födelsedagskalas med familjen och de som kommer och äter tårta med oss. Välkomna!









Lite mobilbilder på mat. Matbilder är roligare än outfitbilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0