Underbara helg

Det har vart en intensiv men underbar helg. Igår låg vi bakis och kollade på film hemma hos Skrot. Vi köpte frukost på Flygis och kollade på 3 filmer, bland annat Barnhemmet, lite spooky film. Senare på kvällen tog jag min väska och flyttade till Signalg. 4 för lite mys med Lola och Jalle. Vi kollade på halva Män som Hatar Kvinnor innan Jojje ringer och undrar vart vi är. Vi skulle möta honom utanför På G vid 21:45, hoppla! Snabbfix och rus ner på stan. Där intog vi en massa rödvin och snackade skit som de kärringar vi är, ja Jojje är ju ingen kärring men han är i alla fall vår bitch. Sara och Johanna kom en kvart innan stängning, de hade vart i Stockholm och kollat på Coldplay. Lyckostar! Fick en skiva av Johanna. Gick med Johanna hem till Jezzlan och Slem och somnade mellan Johanna och Jezzlan i sängen. Mysigt med en multisked med brudarna. Somnade till rösten av mitt fyllesvammel om hur jag endast säger att någon är rar till de bästa jag vet och inga andra. Filosofen har talat. Jezzlan drog till jobbet vid tio och jag och Johanna var hungriga så det fick bli frukost på Landkrabban. Ruskigt gott, Andreas tittade förbi med Liam, de var ute och gick. Liam har blivit så stor! Söta unge. Johanna shoppade loss på Åhlens och jag höll på att ramla ihop av sömn så det var ju inte så konstigt att jag däckade i sängen hemma hos Jezzlan på eftermiddagen. Lola ringde och väckte mig, jag fattade inte vart jag var nånstans. Dök upp till Lola för att se klart filmen. Sen blev det promenad, fiskrulle på Vickningen och hälsa på gravarna innan jag till slut drog hem till mamma och pappa. Nu ska jag fan snart sova. Bra trött nu.

Inte en enda bild har jag tagit i helgen, tyvärr. Men jag har mms:at rätt flitigt, diverse ljudklipp och skrikiga filmer åt folk. Fick även ett mms av Aspen som skickade en inspelning på mitt meddelande jag lämnat på hans telefonsvar. Det var bland det roligaste jag hört! Jag bekände ett "inbrott" jag gjort på natten. Sen sjunger jag jättevackert för han också. Härligt!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Caroline Küller

Hej! Min mail är under "ombyggnad" så att säga. Du kan maila mig på [email protected]



2009-08-24 @ 00:50:59
URL: http://carolinekuller.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0