Underkläder

Måste man börja tillverka dom själv för det jag vill ha hittar jag ingenstans. Jag hatar att ha jobbiga BH:ar med en massa tjaffs i. Jag har små bröst och vill inte fängsla in mig i saker med 3 kg kuddar i. Jag klarar mig, det är bara obekvämt. So what ifall folk bryr sig om mina myggbett. Det är väl värre med falsk marknadsföring?

Jag vill ha en topp med brottarygg men ingen jävla träningstopp med breda axelband. Det ska vara kupor på men inte med endast ett tunt tygstycke emellan. Lite stadigt kan det ju vara men inte värsta heltäckande tjofrejset. Jag kan inte ha vanliga axelband för de halkar bara av min ena axel på grund av mitt skulderblad. Jag är bitter på att det jag vill ha inte finns. Vill heller inte ha nån bygel på.

Jakten fortsätter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0