Våfflor

Idag gjorde jag mina våfflor och kollade på How I Met Your Mother. Efter våfflorna ville jag nästan dö, blev proppmätt. Och då ringde Skrot och vi började snacka våffelminnen. Jag och Skrot vintern 07/08 när jag var i Stöten, efter en kväll på Tipi så var man bra på arslet varpå vi kommer på den underbara idén att göra våfflor i Senja 2:s kök mitt i natten. Det var en efterfest det vill jag lova! Fick en massa Stöten-nostalgi och kollade igenom alla bilderna därifrån och fick ett stort fånigt flin i ansiktet. Vilken säsong det var mina vänner, så jävla roligt har jag inte haft förr. Hittade ju min underbara Camilla där och vi två var ETT i Stöten. Stöten älskade oss! Hehe. Det var fest hela veckan lång för oss. I fyra månader.














Kommentarer
Postat av: cam

ÅÅÅ! vilka minnen!!!

2009-08-20 @ 18:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0