Friday Im In Love

Ni blev lite nyfikna vem som sov hos mig förstår jag. Det var ingen mindre än Carro som kom upp igår och ska bo i 8:an men vi tyckte det var mysigare att ha lite pyjamasparty.

Idag gick vi upp i ottan för att stå i liften när den öppnade. Jag och Sanna tog en riktigt soft dag i backarna, lite åkning, lite varm choklad, lite åkning, lite lunch på Tusen, lite åkning, lite kaffe på Rudolf och slutligen lite åkning. En brud i min stil! Ramlade en gång i Slalombacken och det känns nu, var lite spänd såhär första dagen i backen men men det ska kännas att man lever. Var helt maniac i backarna, asskön snö och fint pistat! Som det ska vara. Dessutom inte nån kanonsnö, var annars i Sverige kan ni få det just nu?


Utsikt från Tusen.


Åt en Klening med rödingröra, lax och rökt röding på. Mums!

Ikväll ska jag laga nudelwok och bara mysa, har köpt julebrus och lussebullar också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0