Lila hjälm, vaccinering och 1-års kalas

Idag har vart en rätt intensiv dag. Först träffade vi Hestra (tillverkar de bästa skidhandskarna) i Funäs, sen drog vi till Ramis där vi fyllde en skotervagn med skidor och drog upp Solliften och testade skidor, föll för Dynastar Sultan 80, riktigt rolig skida! Jag och Moa bestämde oss även för att dra ned till Funäs igen för att ta svinsprutan, jag var asnervös eftersom att jag är klen när det gäller sprutor och kanyler men det gick bra. Passade även på att gå in på OKQ8 och köpa en kupévärmare till bilen. Slutligen drog vi tillbaka till Ramis och träffade Sweet som gick igenom sitt sortiment med oss. Är bra trött nu och öm i armen efter sprutan.

Idag är det exakt ett år sedan jag tog mitt körkort. Bara ett år till tills prövotiden är slut.

Till slut, lila hjälm, hot or not? Tror det kan vara grant till min skidjacka och bralla men vad vet jag? Hjälp mig!


Kommentarer
Postat av: Margareta

SJÄLVKLART ska du ha lila hjälm,coooolllt !

2009-12-12 @ 16:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0