Long time..

Dålig uppdatering. Har jobbat en del. Just nu ligger jag i sängen. Imorse startade inte bilen så jag ska ta in batteriet och ladda det och hoppas det ska gå sen. Är inte lätt att vara bil när det pendlar mellan -37 (i fredags morse) och -15 (då är det varmt ute tycker man, haha).

Jobbet går urbra och här om dagen sålde jag mina första alpinskidor, Völkl Tigershark för 8500:- det bor vissy en säljare i mig. Jävligt gött för självförtroendet för kunden var så nöjd efter ett par provåk att han inte ens ville testa några andra skidor. High five med mig själv!

Snart julafton, inge kul alls! Alla de jag umgås med här uppe jobbar sent, åker hem eller har planer. Jag har ingen aning om vad jag ska göra. Det känns inte kul att sitta själv hemma och vänta på folk. Dessutom har jag ju ingen bil nu så då är man ännu mer låst. Usch! Vill ha min familj här!!!

Det blev jobbigt det här, blev mycket hemlängtan nu, jävla helger och komma och spöka med folks rädsla för ensamhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0