Prylnördar mig.

För ungefär en vecka sedan ringde en kille från Telenor till mig och då sänkte jag min månadskostnad från 299:- till 199:- och då blev mitt abonemang förlängt ett år. Idag skulle jag kolla mitt saldo på Telenors hemsida och hittade ett erbjudande om att få en iPhone för 199:- i månadspris fast då i 24 månader. Så jag ringde till Mattias på Telenor och vi ändrade om så nu får jag en ny mobil om typ 1-2 veckor. Bättre att förlänga abonemanget och få nått för det än att ramla runt med min Sony Ericsson ett år till. Frågan är bara, kommer jag förstå mig på iPhone? Men alla har ju snart en sådan så den borde ju vara bra. Dessutom får jag surfa hur mycket jag vill på den tills abonemangstiden går ut och ringa gratis inom Telenor. Bra deal tyckte jag! Vilka har Telenor?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0