Rubrik

Tänker börja med att klaga lite på världen. Igår brände jag munnen när jag drack thé, skulle ta en liten sipp men fick en jätteklunk av kokhett thévatten i munnen. Resultatet är blåsor i gommen och en tunga som är som fiskfjäll. Gör sjukt ont och inget går att äta. Idioti!

Fick ett sms av Hanna, hon hittade en bild på mig på Bruksvallarna.se Janne fotade mig och Sanna i liften i fredags.



Igår drog jag och typ en tredjedel av resturang och bastade och badade i Ramis. Vi satt och drack bärs i bakteriegrottan och till slut hamnade vi på Personalen men jag blev tvärtrött så jag drog hem innan klockan ens blivit midnatt, när blev jag en sådan klenis? Somnade på studds och sov i exakt samma ställning till idag och då tvingade jag i mig lite yogurt med flingor men flingorna skavde sönder min gom ännu mer så då tog jag mig en tupplur igen. Är fortfarande trött. Så det är tur att jag är ledig imorn med så jag kan komma upp lite i energi igen. På onsdag kommer Hestra och ska snacka om sina vantar. Och efter det ska vi ha skidtest i Ramis för att avsluta med en så kallad clinique (leverantörer som berättar om sina produkter) med Sweet. Go dag!

Ska tvätta och baka en morotskaka tills dess.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0