Rullat hatt

Igår drog jag ned till Hanna i Funäs där vi tog oss ett par groggar innan vi knallade vidare mot Veras. Vi klev in och där var det typ 10 pers som vi inte kände igen. Vi drog vidare mot Eriksgårn men mötte Cristin och Pite som just vart där men det var ingen succé så vi ramlade in hos kockarna och snackade lite dynga med folk innan vi drog till Eriks lite senare. Innan dess hann Jesper backa in i en parkerad bil vilket alla vi andra tyckte var skikul, han var nog inte lika glad dock. In på Eriksgården och där pumpade E-type för fullt, jag struntade i att betala inträde och ingen sa nått så de får väl skylla sig själva. Mötte Sanna i dörren så vi härjade loss på dansgolv och i baren. Klockren tjej det där! Lite Leila K vart det också. Eriks har verkligen koll på musik, haha. Sen vart det en prommis hem till Hanna när det stängt, jag gick och snackade finlandssvenska och citerade Beck-filmer och "Tomten är far till alla barnen" så jag vaknade bra hes i halsen. Har mest legat i sängen och soffan medans Hanna skrattat åt min ynklighet. Nu snöar det för fullt och jag har just kommit hem till mig igen. Ska duscha, diska, vika tvätt och dona lite.

Imorn fyller min mamma år!

Kommentarer
Postat av: Margareta

ÖJÖJ så det kan bli./Moster.

2009-12-14 @ 10:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0