Sovmorgon

Det var skönt som satan att sova till jag vaknade idag. Har vart en rätt intensiv vecka. Igår hade jag misstagit mig och trodde jag skulle vara ledig men Thunman ringde och väckte mig och frågade vart jag var. PANIK! Var tvungen att ligga kvar 10 min i sängen annars skulle jag fått blodsockerfall och svimmat inne på toa. In i duschen och på med kläder och dra till jobbet. Sen var dagen helt okej fram till stängning då en av kassorna började spöka med betalinslag som bara dök upp från ingenstans. Visade sig vara Funäs som loggat in på vår dator. Vilken soppa och det blev så mycket siffror att jag blev helt blind. Men det löste sig hoppas jag.

Nu ska jag kliva upp och sticka till Ramis för några åk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0