Stämning

Snart en vecka till jul. Fort det går!

I natt så började vi att flytta över Sannas saker in till mig. Så nu bor jag inte själv längre men jag tror inte att det skulle kunna bli bättre än såhär. Sanna är en bra tjej så jag är nöjd. Idag drog jag till jobbet och trodde vi skulle jobba men istället var det strömavbrott så vi fikade och hoppades att det skulle gå över men elen skulle vara avstängd till 12-13-tiden så jag drog hem eftersom vi endå inte fick nått gjort på jobbet. Kom hem och åt lunch och kollade på film och toksomnade! Vaknade och tog mig en tur med dammsugaren och bakade lite kuvertbröd. Mums fillibabba. Imorgon är det kick off för hela Ramispersonalen, kommer bli skoj! Och imorn drar även Anna och Lolan till Sydamerika en månad, hoppas verkligen ni får det skönt där borta!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0