En dag, inte som alla andra dagar.

Idag är en dag då jag inte fattar mig på den här skiten. En dag jag bara skulle vilja höra hemma någonstans. En dag då ens riktiga och nära vänner fanns, vänner som ser och förstår. Tycker verkligen inte illa om folket här uppe men tyvärr är de flesta man känner här på det ytliga planet mer eller mindre. Camilla och jag går om varann och jag sover när hon kommer hem. På kvällarna känner jag mig så fruktansvärt jävla ensam ibland. Jag vill bara ha en go vän i sängen, ligga och snacka om allt och bara vara. Jag brukar inte vara en människa som gömmer mig bakom ett skal men jag börjar känna mig rätt obekväm med att vara mig själv här uppe mer och mer. Hatar det. Varför blir det så? Jag är en person med mycket störda grejer för mig men jag får för mig att folk tycker jag är jobbig hela tiden. Har dom fått nog av mig?

Jag hatar att ha ångest! Hatar att det är så långt till dom jag vill vara med just NU!

Vad ska jag göra nu? Var hör jag hemma?



Min dator är som en katt som känner när man är nere och kommer och stryker sig mot en. Min Winamp tar alltid på en massa låtar som man kan deppa till när jag är nere. Vet inte om det är bra eller dåligt?

Kommer säkert bli halshuggen av grannarna för att jag spelar hög musik men det är så jävla skönt med hög musik.

Har fan uppdaterat hur många gånger som helst snart tror jag. Kom att tänka på gemenskapen i Stöten och minns fan inte att jag kände såhär den säsongen. Saknar faktiskt Stöten mer än jag kan förstå. Jag och Cam ska åka dit V.16 på Grande Finale och det ska bli sjukt jävla kul! Vara gäst och slippa jobba dygnet runt som en slav som jag gjorde sista helgen. Vi ska bland annat gå in till Elias i Repan och bjucka på muffins just like old times. Han blev glad när jag berättade det. Höhö. Vi ska hänga på Tipi och dricka Jonas och "Boomfucks" drinkar, äta käk på Brasset som Sleman,Fia, Bommen och alla andra som är kvar på Brasset serverar, käka pizza på Lyan, dricka Lu Mumba på Ladan, åka sexgungan upp till toppen och flyga ner för Paralellen, offpiståkning runt "Mormors Störtlopp", spela Black Jack hos Valle, utomhus After Ski vid "Grishuset", äta tacotallrik på Vattufjäll och fånga fula nallar i spelhallen, gå fyllegång på transportsträckan hem till Ranchen. Listan kan fan bli lång! Längtar.

Men jag känner även att jag säkerligen kommer tänka likadant om Ramis efter att allt är slut. Kan nog bara inte inse det just nu. Har träffat en massa goa människor här också men alla har sina partners eller sina små "gäng" och jag är inte riktigt med i nånting. Hänger på lite här och där men ibland bara orkar man inte vara den som klänger sig på. Är så det känns i alla fall. Hoppas verkligen att jag finner min plats här uppe. Annars kommer resten av säsongen bli jävligt tung. Och det vill jag verkligen inte att den ska. Tror nog jag lämnat ut mig själv tillräckligt för ikväll här. Dags att dra täcket över huvudet och längta hem..


Bruce bästa låt nånsin, enligt mig. Väldigt mycket vintern 03/04. Då fanns den med på en del blandskivor vill jag lova!


Denna låt är väldigt mycket Tipi på söndagar. Jonas stod i baren och jag bara hängde när jobbet var öde. Älskar Uffe!


Kommentarer
Postat av: Annika

Hasse! Din blogg är nu inlagd bland mina favoriter. Jag vill gärna träffa dig oftare, synd att du jobbar i Bruks tycker jag. Känn dig aldrig klängig, det är sjukt kul när vi väl ses! Du är bra. Kram kram.

2009-03-02 @ 00:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0