Finns det liv finns det hopp.

För alla er som tror att nu var det klippt så ska jag då meddela att saker och ting känns lite bättre. Behövde nog mest bara få ur mig allt det där som jag skrev i förra inlägget. + lite till som kom ut utanför bloggen. Visst känns vissa saker fortfarande krystat och pissigt men en annan värld har öppnat upp sig lite mer för mig så jag känner mig nöjd och skjuter upp allt som har med hemlängtan ett tag.

De senaste dagarna har jag i princip bara jobbat. Jossi och jag tog ut vår ilska och på en stackars kniv så det slutade med att Jossi fick åka till Hede och sy tre stygn i armen. Vi låtsades vara emo och skära oss i armen. Hoppla Kerstin! Igår så drog en liten del av Johannes-gården till hallen och spelade innebandy och ping pong. Var sjukt längesen vi gjorde nått sånt och det var skönt att vi gjorde det. I tisdags var det bara jag och Cam som orkade med att träna så då körde vi nån slags roliga timmen med redskapsgympa, kast med stora bollar och lite sån skit. Sjukt kul!

Är nyss hemkommen från Ramis där vi har haft tacokväll på personalen. Sjukt jävla mysigt och lätt nått vi måste göra fler gånger. Härliga människor! Fick även med mig en massa mat hem så i matlåda imorn blir det tacotallrik minsan. Woho!

Joppe drog den skönaste kommentaren: "Jag hinner alltid äta upp allt under förspelet" Appropå äta under Bio. Förspelet Joppe, exakt vad gör du under reklamen på Bio? Hehe.

Imorgon är det jobb och tisdag ska jag äntligen få vara ledig! Ska bli så skönt. Jag ska ha sovmorgon och inte planera ett skit. Sen är det nattfika hemma hos Mona på kvällen. Ska bara hitta ett sätt att ta mig dit. Får försöka få med mig nån Johannesbo på en liten runda i Ramis personalboende. De skulle dom nog behöva. =)

Nu ska jag sussa. Puss!

Cam får en egen spalt:


Hon hade scrappat ihop värsta gulliga meddelandet och satt på väggen ovanför sängen. Dock har jag nog vart den blindaste någonsin för jag märkte först ikväll att den satt där. Blev så jävla rörd! Ska lägga upp en bild på den sen. På tisdag ska jag nog faktiskt blogga och lägga upp en massa bilder åt er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0