Jag har inte dött.

Jag har bara inte gjort nått av värde att notera. Jag har jobbat varje dag och det har vart sjukt fint väder! Strålande sol och pendlat mellan -28 på morgonen till nån enstaka plusgrad. Jag har stått utanför jobbet och solat när det vart lite lugnt på gästfronten. Sjukt värt. Chefen tycker jag ska skaffa en solstol att ha uppe på jobbet. Det är fan personalvård det! Imorn jobbar jag sen är jag ledig två dagar. Jag håller tummarna för att det blir kalasväder! Vill ut och göra roliga saker i solen med en massa picknick i ryggan! Kanske vandra med snöskor. JAAAAAA!

Ikväll kom 12:an hem men Mats har deras ena nyckel och den andra ligger inne i 12:an så det blev lite körigt men det har nog löst sig nu. Det ska vara hårt att leva. Kul att dom är hemma igen i alla fall. Nu ska jag nog ta och diska lite igen så man slipper diska imorn efter jobbet då man bara vill att maten ska vara klar. Orkade inte diska när jag kom hem idag så middagen blev klar för typ 40min sedan. Bättre sent än aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0