Snabbis..

Längesen nu och bakläxa tror jag. Är hos grabbarna med stugan på Osthang. Sicket ostigt hänge vi drog på. Allt var stängt men vi ville ha grogg. Så det ordnade vi. Jo men se det blir fint.

Piercingen funkar bra, tackar som frågar.

Jag jobbar imorn, tackar som frågar.

Jag har vart ledig torsdag och fredag, var ute och åkte båda dagarna och hej vad det gick. Sjuka jävla skills jag har i backen jag då. Var lite i parken och shreddade runt. Stolt över mig själv jag.

Har vart i Hamra med Cam och hennes bror plus sällskap och ätit middag och druckit massa vin.

Lekt med grabbarna i Ostahang.

Ska ta skoterkörkort på måndag.

Sara och Viktor har gift sig! Jag började grina när jag fick höra det så en kund var tvungen att fråga hur det stod till med mig. Haha.

Jag skrev detta under alkoholhot av flaskan. Tackar som frågar. Faktiskt, inte, inte-

Statsministern har ett späckat schema, inte, inte.

Dom har sköna täcken i Osthang.

Är pank jag.

Har lovat Micke att stå och kränga deg i baren på Gården vid löning. Jag kommer bli kungen.

Jag har en läsare på den här datorn. Han är en han. Han heter Mats. Haha. Det såg jag.

Vi vill se Mats vinka!

Och alla ska heja på Paby, som ska vara med i Let's Dance 2010.

Nu ska jag sluta skriva för detta kommer enbart bli pinsamt!

Saknar er alla där hemma, i norge och överallt där ni är! Ska lägga upp lite bilder sen i veckan. Kanske redan imorn. Puss

Kommentarer
Postat av: Hannie

Aaahahaha, jag tänkte när jag läste det här inlägget om att du piercat dig: "vafan visa bild på piercingen brud!" men sen när jag läste lite äldre inlägg så ... nej, då förstår jag om du inte vill ;) Jag ligger efter i bloggvärlden :(

2009-02-18 @ 21:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0