Underbar och älskad av alla!

Har just ätit en kulinarisk middag bestående av kycklingwok med nudlar. Sjukt gott, som vanligt. Senaste dagarna har vart ett smärre kaos på jobbet, inget internet har funkat och då kan vi inte använda 360 och därmed inte kunna lägga in hyror eller ta emot kort heller för den delen. Vilket lett till en jäkla röra med papper och nödlösningar. Men nu är internet tillbaka, dock har vi nu en del att lägga in i datorn och en jäkla kassa att räkna. Orkade faktiskt inte göra den själv idag så vi får göra den imorn. Skönare att vara två när man ska reda upp allt det där.

Igår var det Club Pelikan och hård rocks-tema, så jag styrde upp mig själv och gjorde glamrocken till min skapelse. Snygg som fan var jag. Tog dock inga bilder på skapelsen. Ska berätta om hela min lediga dag jag hade igår innan jag fortsätter min förra mening. Sov till 10:00 och låg kvar i sängen och surfade runt på Junkyards rea, vilket slutade i en smärre shoppinghets. Två nya skor, två tishor, ett skärp och en hudkräm (!). Slutade på 1200:- men det var det nog värt.

 


Efter det betalde jag räkningar och tankade ned en massa musik. Har fått Spotify vilket är sjukt kul! Massa musik, gratis och lätt! Tack Annika för inbjudan. Efter nästan en hel dag i sängen gick jag till ICA och handlade mat. Så nu är kylen och frysen fylld igen. Så jävla underbart. Hann inte vara hemma länge innan Hampus och Fredrik knackade på min dörr och frågade ifall jag skulle med till Funäs på en shoppingrunda. Det kunde man ju inte tacka nej till. In på Bolaget, där köpte jag två vita viner, en äppelvin, två cider och en flaska whiskey. Jo jag vet hur man bränner pengar i alla fall. Sen blev det ett par trosor inne på Hillside, ett par svarta spets hotpants, oh oh! Vi avslutade det hela med att köpa hem pizza från Tunnbrödsstugan. Lätt Härjedalens godaste pizzor. På kvällen var det meningen att Emma och Mona skulle plocka upp mig när de hämtat Annikas lillasyster men de glömde mig och skulle vända i Ramis men körde in i en snödriva och fastnade där så jag, Maja och Hanna blev lite strandade här hemma med Minttuushottar, cider och vin tills Mona till slut kom och hämtade oss. Så vi kom till 720 rätt sent men det vart succé endå. Hade askul och det var en del roliga människor där. Sen blev det raggarbil hem med Nils "mat och nöjes" och Hedlunds polare. En gammal Volvo med DVD-skärm med dansande brudar på med dunka-dunka musik. Det var som att vara sjutton år igen. Efter en väldigt sladdad biltur hem så däckade jag i min säng. Upp och hoppa på morgonen för att jobba. Var lite seg men inte utom all räddning. Som tur var. Jag stängde butiken och Mats skjutsade hem mig. Jag gick in i allrummet och där hade jag fått post! Ett jätte paket från Jezzlan. Så jävla glad jag blev!!


Bästa Jezzlan!


På fettisdagen hade vi nattfika hemma hos Emma och Mona med sjukt goda hemmagjorda semlor!


Vi har haft Tacokväll på Personalen. Tokigt gott!


Har fått hela min Rip Curldress nu så nu är man snyggast i backen också.


Min älskade sambo har en viss likhet med en struts. Världens sötaste!


Cam skrev ihop det finaste meddelandet och satt ovanför våra sängar. Är detta vänskap or what?

Nu har ni fått lite godbitar från den senaste tiden. Kommer komma en videoblogg snart också skulle jag tro. Var ju ett tag sen sist.

Kommentarer
Postat av: Johanna

¨ååå va ja vill me ha paket...snyft!

2009-02-27 @ 03:25:46
URL: http://johannamedm.blogg.se/
Postat av: Em

haha snygg tröja va hasse. nu måste du garanterat vara snyggast på fjället!! tänk på mig varje gång du sitter där å läser på toa. toarulle, toarulle!! miss you.

2009-02-27 @ 16:38:09
URL: http://fabem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0