Hasse på taket.

Idag har vart en så jäkla lugn dag på jobbet. Har mest vallat skidor och donat med småsaker. Har mått lite halvdant idag, svettats, haft magknip och huvudvärk. Migrän var anledningen, som vanligt! Fy fan vad jag har det ofta nuförtiden. Blir så trött på skiten. Efter jobbet så gick jag och Vrånkan ut i snön och härjade lite, vi skulle göra en snösoffa av en av högarna men det slutade med att vi klättrade upp på taket till Johannes-gården och satt där. Asmysigt! Sen gjorde jag lite volter och lallade runt som ett barn i alla högar. Jag gillar vintern jag. Efter den lekstunden så däckade jag i sängen med för mycket huvudvärk. Pallade inte laga någon mat och därmed ingen matlåda tills imorn. Får bli en Billys till lunch och det suger ju. Är inte så gott direkt.

Här kommer i alla fall ett litet klipp från när jag är på taket. Måtte jag inte låta sådär när jag pratar, hoppas jag bara förställer rösten. Låter ju för jävligt!


Kommentarer
Postat av: johooo

åå jag älskar att du sjunger när du pratar..borde kanske göra en låt du å jag...hehe

2009-01-07 @ 02:44:22
URL: http://johannamedm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0