Jag tycker synd om er..

..för ni är inte här och kan inte förstå hur jävla glad jag är just nu! SJUUUUUUKT jävla tokgalet härligt i backen och i skogen idag! Jag och Cam gav oss fan på att vi skulle kliva upp imorse för det snöade igår och det är enbart -1.3 här vid mitt fönster. Och vi kom upp och iväg! Jag ångrar inte en sekund. Vi har åkt puder och vi har lekt i skogsparken och skogen som barn. Så jävla kul, det enda trista är att jag börjar jobba klockan 13:00 så nu är jag hemma igen för att slippa stressa. Jag drog på en liten vurpa efter ett hopp då jag stompade landningen och tappade en skida så jag ramlade in i ett träd, vi kan kalla trädet för Roland. I alla fall av ren frustration över att försöka sätta på sig en skida i 20 cm pudersnö så tog jag fram kameran och filmade en liten videoblogg som jag ska lägga upp så fort jag har lite mer tid.Nu ska jag bara chilla ner mig själv i en halvtimme för att sedan styra upp mig själv och dra till jobbet.

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0