Jobbar.

Sitter på jobbet just nu. Har inte haft en enda kund än. Lågsäsong! Lite dålig uppdatering har det vart den sista tiden och det får jag ursäkta mig för, livet utanför datorn har börjat ta över. Jag och Camilla har haft en otroligt rolig vecka! Jag, Cam och Sebbe har haft en mysnatt med nostalgimusik och öl, åkt skidor i regn och plusgrader likamed dyblöt efter ett åk, vart på after ski och vrålat till Jens, vart och ätit mat och druckit vin på Völleriet för 920:- med Cam och sen kom grabbarna grus och ölade med oss vilket i sin tur ledde till en skumpa-fest hemma på Johannesgården, jobbat lite efter det, haft måndagskalas i allrummet med ölspel och Sing Star och nu är det tisdag och man känner sig aningens trött och hungrig. En riktig kaosvecka men precis vad man behöver. Är nu ledig torsdag-söndag så då blir det ännu mer av den goda biten i livet. Bara det kan ta och snöa lite så skulle livet vara perfekt!

Har kommit upp en ny mapp med bilder och vid det här laget så vet alla ni utan Facebook var man hittar länken hoppas jag.

Idag kommer mitt körkort! Som jag har längtat, fick låna Cam's bil idag upp till jobbet så nu har jag kört bil helt själv också. Så jävla skönt och så jäkla mycket enklare allt känns då. Känns som om man kört bil sen födseln plötsligt. Jag vill ha en bil! NU, NU, NU! Hojta till om ni har en. Har spanat in en Lada Niva -87 för 10 000:-Blocket som jag vill ha. Ge mig den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0