Ledighetskomitén!

Ligger och gosar i sängen. Skönt att sova ut. Idag har jag inte många planer. Ska tvätta en massa kläder tänkte jag. Har ett par trosor i lådan. Så kan man ju bara inte ha det.

De senaste dagarna har vart lugna. I lördags så skulle vi ut på krogen. Sebbe skjutsade oss till Eriksgården men det var rätt tråkigt där. Dansgolvet var inte öppet och folk stod mest och snackade i takt med partymusiken. Vi bad Sebbe köra oss till Brännet istället. Så dit kom vi strax efter ett och då var det bara att ösa i en timme. Sen blev det lite efterdyningar hemma hos Emma och Mona med matlagning innan Anna kom och körde hem oss vid halv fyra. Trevlig kväll. Söndagen spenderades i backen med Cam. Vi härjade runt i skogsparken och jag vågade mig på ett rätt stort hopp utan problem. Framsreg redan i januari minsan. Men kan ju också bero på att det var så mycket lössnö så hade man ramlat hade det inte kännts, förutom om man råkar landa med blygdbenet på bakre delen av bindningen som jag sedan råkade göra. Det är inte bra att vara för vig! Jävlar vilken smärta. Då åkte vi ner och satte oss inne hos Torbjörn (TeBe) i liftstugan och snackade skit i en timme. Cam drog hem till Avesta på eftermiddagen så då blev man ensam i 6:an. Mycket sorgligt. Måndag och tisdag har inneburit jobb. Måndagen käkade jag och Mats middag nere i Funäs, han bjöd. Haha! Det var han skyldig mig den lilla smutsungen, hehe. Vi kollade på IRobot och sen blev det sängen. Igår lagade jag lyxmat till mig själv som jag strax ska äta resterna av. Kollade på Star Wars episoden av Family Guy och sen på riktiga Star Wars. Somnade dock efter mindre än halva filmen.

That's all from now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0