Live a little!

Ännu en dag på fjället är avklarad. Igår var det Club Pelikan 720 och det hela började såklart med förfest på Johannes-gården, modell lite softare och lugnare än måndagen. På 720 var det ett jäkla drag och roliga människor, träffade bland annat min "look-a-like" Amanda och garvade loss rätt hårt åt allas reaktioner, vi är egentligen inte så lika men profilen och vårat sätt var likt.

Blev en liten Jesper-paus här. Återkommer om ett tag.

45 min senare.

I övrigt var det en ganska lugn kväll, Cam körde hem alla och Totte gjorde en så kallad All In på krogen som sen blev allt ut i Taxin, fast han sa till så Cam hann stanna i alla fall, det ska han ha en eloge för. Sen råkade vi väcka halva grannskapet med musik och det var inte så populärt men sånt som händer ibland. Vi hade galet fina ambitioner att äta frulle på Fjällgårn imorse men vi försov oss såklart. Men vi kompenserade med att dra en längdtur i Tigers spår i -25, lite kallt då! Lite fika på Rudolf gjorde susen efter den strapatsen. Vi var även hurtiga nog att gymma och simma lite. Efter det var vi helt jävla tokhungriga så vi drog hem i full kareta, bytte om och drog ned till Funäs för att svulla hamburgertallrik och pizza. Helt stört gott! Fikade även en stund inne på Veras och snackade skit med personalen där. Avslutade denna dag med personal-bio, dock somnade jag i Cam's knä ganska fort men vad gjorde det, filmen var ju inte direkt den bästa, Body of Lies. Men men trevligt var det, fick ju träffa lite folk i alla fall. Jag är ledig hela helgen men eventuellt ska jag ta ett extrapass på lördag men det bara om jag kan hitta en bil att ta mig till Funäs med. Blir så bökigt annars.

Nej gott folk, man kanske skulle slänga på en film och somna igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0