Östersund.

Idag bar det av till Östersund med Cam, Emma, Annika och Mona. Vilken jävla resa det blev! Klockan var ställd på 05:30 och då hade vi somnat sent så alla de ord som kom ut ur min munn på morgonen var sådana ord som man normalt skulle fått prygel för av magistern. Om man levt för 100 år sedan vill säga. Vi kom iväg till slut om än lite sent och efter en massa tankningsproblem som vi fick lösa i Hede istället. Dumma tankomater!

Vi var framme 10min innan våran piercingtid på Man's Ruin. Sen var det då dags för att slutföra vårt projekt. Mona fick börja och det gick bra. Sen var det min tur, jag hade inte ätit någon frukost och hade inte den bästa blodsockernivån i kroppen så efter själva sticket och införandet av ringen så ville han kolla min puls när jag satte mig upp, det gick åt skogen och jag svimmade. Pierca er aldrig på fastande mage om ni vet att ni har kaosblodtryck! Och stackars Camilla som var näst på tur och satt breve fick bevittna när jag föll in i avtuppningslandet och börkade rycka och spärra upp ögonen.Sen kallsvettades jag men jag fick sitta kvar i studion för han ville ha koll på mig en stund till. Slutade med att jag nästan svimmade igen. Trots det så är jag nöjd nu. Ibland ska det vara hårt att leva. Och han var utbildad undersköterska så jag kände mig trygg för han hade koll. Kunde ha vart så mycket värre. Camilla var med all rätt lite nervigare efter mig än hon var innan men hon klarade sig fint och det gjorde även Annika som hade vart mest nervös innan. Efter det drog vi och käkade på en Chinakrog för vi behövde alla få i oss energi efter den morgonen. Fick inte i mig mycket men alltid nått. Sen gick vi fyra tjejer med nypiercade muttor på shoppingtur. Lite bredbentare än vanligt. Vilken syn! Haha. Emma var bara med som moraliskt stöd så hon gick normalt. Lyckades hitta lite roliga grejer att ta med hem, bland annat en Adidas-zipperREA för 349:-, röd och vit, skitsnygg, en blå tischa med roligt tryck på, en ljusgrå kofta och lite smink och deo och sådant tråkigt. Dessutom kära bloggläsare har jag köpt garner och virknål så nu ska här börjas tillverka mössor åt höger och vänster. Jag vill så gärna ha andra hobbys förutom datorn och virka var det jag föll för när vi knallade runt inne på Panduro så nu ska här testas. Har inte virkat sen högstadiet men även en blind apa kan virka har jag läst. Hann även med att fika en semla, min andra för i år. GOTT! Sen fick Emma agera chaffis hela vägen hem. Vi andra satt och ojade oss i varje gupp och sov. Sista biten satt vi och gal till Disneylåtar. Älskar Disney!

Aspen kom förbi en stund och mös lite med oss och vi delade med oss av allt möjligt saftigt snack. Familjesammanträden kan vara bland det bästa som finns. Händer allt för sällan dock men inget som inte går att åtgärdas. Just nu sitter han och får håret flätat i cornrolls av Emma. Aspen goes Snoop Dogg! Sexigt! Själv har jag börjat få dreads i håret så jag lär ju få en redig skidåkarfrilla efter den här säsongen. Våga vägra klippa håret! Mitt är långt, risigt och tovigt vad man än gör. Jag använder hårinpackning och balsam, har dessutom färgat håret i hopp om att det ska bli lite styrigare men icke så nu får det bli som det blir. Men jag bryr mig inte.

Nu ska jag kika klart på min andra Star Wars-film och sova gott!


Emma fångar mitt totala barnkalas till uppenbarelse på bild.

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag hoppas att jag får en mössa sen! önskar mig nog en med en blind apa på ;)

2009-01-30 @ 12:18:18
URL: http://johannamedm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0