Plusgrader och ledig.

Typiskt. Utanför regnar snön bort och jag är ledig. Verkligen hur deprimerande som helst! Tanken var att vi ska ut och åka längd imorn på morgonen och sen åka alpint. Får se hur det blir med det. Längdskidorna är inte vallade för +grader så de lär sugas fast i slasket. Kanske blir simning och gymmet istället. Träna lite är ju aldrig fel.
.
Slapp äta Billy´s pannpizza häromdagen, världens bästa sambo ramlade upp på Völlan med ris och kycklinggryta i kokosmjölk. Då ville jag fria till Camilla! Ska bara köpa lite ringar så ska nog det bli gjort också. Jag lärde även Cam att valla längdskidor och det gillade hon, är lite som terapi att valla skidor. På kvällen var det Club Pelikan (nattskidåkning och natt-After Ski) på Rudolf. Jag och Vrånkan hoppade över skidåkningen och drog till tjejerna på Flon för lite förfest. Mycket trevligt sen blev vi skjutsade till Ramis där vi kalasade loss rätt rejält till trubadur och DJ Aspen. Han spelade alla mina önskelåtar, he loves me! Cam ramlade över efter jobbet och var inte långsam med att festa upp sig. Sjukt kul kväll. Ägnade natten åt lite "terapi" och en massa sömn. Cam ramlade hem lite halvsliten efter en natt i Ramis hos Emma vid 12-taget och då drog vi ned till Byn för att äta pizza. Cam lät mig köra bilen och det gick som smort det, lite dålig på parkera kanske men det löööser sig. När Cam drog till jobbet så hängde jag med och hängde på jobbet i Ramis. Resten av kvällen har jag bara poppat musik, kollat på Lords of Dogtown och tvättat kläder. Nu kom precis Cam hem så nu ska här umgås utav bara fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0