Videoblogg.

Tänkte att ni kanske ville se/höra lite allmänt skitsnack från när jag är rastlös och väntar på att potatisen ska koka klart. Jag tog kameran med på en rundtur här hemma. Hoppas ni gillar videobloggen för det kommer nog bli fler sådana små klipp från lite allt möjligt. Idag i övrigt har jag och Jossi tagit över Völlanbutiken och det kommer nog gå galant. VI är goa töser som fixar allt! Sen har jag hängt lite inne hos Elan medans resten av Team Topsport jobbade häcken av sig inför anländande Danskar som ska åka skidor. Dem kom hem för en halvtimme sedan och började jobba vid 8:00 i morse. Mördarpass! Jaja, god natt på er!



Kommentarer
Postat av: Hannie

"Röööda struuumpor!" ... "Kul å se er tänkte jag säga, men kul å se mig, hah!" Aaaaaahahahaha, sköning! Kul att höra dig snacka! :D

2009-01-04 @ 19:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0