Ännu en dag i paradiset

Idag har jag vart en soffpotatis. Kollat på film, 17 Again, en riktig fjortisfilm, som jag blev helt såld på. God I love to be a geek! Mamma tyckte jag var lite deppig så hon köpte bullar och cola, vilken pärla hon är! Sen gjorde hon pannkakor till middag. Jag är bra bortskämd jag. Lånade bilen och drog hem till Jezzlan, där jag lyckades med konststycket att trolla bort hennes muspekare på datorn, oops! Men det kom tillbaka sen.. Lolan kom över och vi öste Absolut Music 35 innan vi sedan avancerade ner till Trädgårn, propp med folk, vi drack vatten hela kvällen. När blev vi pensionärer? Oj vad vi spar pengar! Mös runt lite och träffade folk. Sen fick det bli en fika på Donken innan jag körde hem igen.

Sov gott raringar!

Kameran stod ju redo så jag slängde på min externa blixt för att testa lite. Jävla skumt ljus det blev men jag hann inte mixtra så mycket innan batteriet dog. Men som en äkta bloggare så måste man ju ha "outfitbilder" så varsågod. Ser lite sådär småpluffsig ut i fejset också. Mmm rart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0