Hasse and Jezzlans weekend of fun

Har spenderat helgen på Roslagsgatan hemma hos Jezzlan och Slemelie. Har vart mycket trevligt och härligt slapp. Har vart en partypooper hela helgen och bara tyckt det vart skönt. Sprang på Julinatta med Lola, Sara och Jalle i torsdags, 2 timmar på JC där de hade utförsäljning. Jag köpte ingenting! I fredags låg jag i sängen och kollade Sex & the City tills det var dags att möta Jezzlan vid ån, dags för traditionen att kolla på "Konst i ån". Sagt och gjort, en härlig promenad som avslutades på Landkrabban. Efter det blev det festivalhandling vid Knutby Torg. Kvällen var oviss men vi kläckte den underbara idén att åka ut till Undra och grilla med mamma Mia och Kapten Arremyr. Gott som tusan! På lördagen tog jag mig en liten shoppingsväng inför kvällen, en fejkskinnjacka i svart, en svart skinnväska och 3 par trosor. Vi gjorde ceasarsallad och vitlöksbröd och drack vin men partystämningen infann sig aldrig och vi kollade på Morden i Midsumer istället. Livet är inte bara en fest. Söndag innebar lata dagar med glass och mer Sex & the City. Jezzlan kläckte idén om pizza och jag var inte sen med att hänga på. Så det blev en Ciao Ciao utan champinjoner och extra lök framför "Vad blir det för mat" på TV.

Det var min helg det. Lagom.




















Men på nått sätt, livet är en fest!

Kommentarer
Postat av: cam

shit va bra bilder! Du är grym! puss

2009-07-08 @ 05:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0