Jobb

Då var det klart! Första arbetsdagen för sommaren. En annan har ju legat i, eller inte. Har aldrig vart så arbetslös som nu. Aldrig haft en månad utan en lön sen jag började jobba. Inte lätt ibland. Men det löser sig. Är helt död efter jobbet. Kunde ju såklart inte somna inatt så jag var ett smärre lik när jag gick upp. Lite kul hade vi idag, det har förberetts för ett bröllop och då hittade vi lite roliga grejer som de ska använda ikväll. Bland annat en blå skumgummiperuk. Blev ju sjukt snygg i den. Idag skulle vi fira min lillkusin Frida som i och försig inte är så liten längre men jag är lite för slut i kroppen så jag orkar inte det just nu. Tråkigt tycker jag!

Av någon anledning har jag lust att titta på Sju år i Tibet. Hm.

Kan ju passa på att välkomna en Johan till min blogg. Hade fått en kommentar från en helt okänd person och det händer ju inte så ofta. Händer ju visserligen inte ofta att nån kommenterar överhuvudtaget men det tar jag som att tystnaden erkänner att jag hela tiden har rätt, hehe. Gos på er!


Smickrande bild från klockan 08:00 imorse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0