Krig och spioneri.

Jag har ett ganska stort intresse för att läsa böcker om krig (framförallt 1900-talets stora krig), se filmer med samma tema och så vidare. Fastnade för SVT:s nya dokumentärserie Spioner På Riktigt ikväll. Jag har läst en massa böcker om spioneri och tycker det är asspännande, så efter att ha sett en dokumentär om Stig Bergling så började jag leta lite på nätet och hittade en amerikansk dokumentärfilmsida (klicka på dokumentärfilmsida) där det finns hur mycket dokumentärer som helst som man får titta på gratis. Just nu skulle jag inte bry mig ett dugg om det blev snöstorm (så länge inte elen går), för då skulle jag få sitta inne och kolla igenom allt.



Dock kan jag ju tipsa om att det finns en massa andra dokumentärer på den sidan också. Om ALLT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0