Lådrensning

Gick igenom två kaoslådor med "minnesgrejer". Jävligt skoj att hitta roliga foton och urklipp med mera. Nu är det fint igen. Har slängt lite skit också. Jag och mamma tog oss en sväng till Gräddö för att handla lite. Träffade Sara och Viktor, vi ska nog styra upp lite grillning i veckan. Vad säger du Lola? Du är med, bra!





Hittade sjukt många vykort från hela välden. Beresta vänner man har. Har även sparat alla festivalband och scoutgrejer. Hur sött som helst! Brev från min brevvän i Ryssland hittade jag också. Måste ta och läsa igenom dom någon dag. Konsertbiljetten från Håkan Hellström 2001 som jag och Lola var på mitt i svinkalla vintern. Sjukt bra konsert var det! Minne minnen!



Imorgon åker jag och mamma på dagskryssning med mammas syster och lite kusiner och sysslningar med flera. Blir buffé och mys hela dagen. Hoppas på sol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0