McBurger Town


Hasseburgare!

Efter middagen blev det kneg för mor och far. Det inte dom orkar göra gör jag just nu. Helt galet hur mycket man samlar på sig på en familj som består av fyra medlemmar. Mycket av det ska slängas och det är det jag pysslat med nu ikväll och igår. Ska nog bli bra det här. Helt slut nu! Tog just en dusch för att få av mig all svett, har sprungit runt i shorts och bikiniöverdel men endå dött av svett. Sitter och gör ingenting just nu och det är sjukt skönt. Ska in till Sthlm imorn och träffa Hanna Z och sen följer hon med hem hit en natt. Ska bli ruggigt kul att umgås med henne. Gör man ju inte direkt varje dag. Träffa henne i typ 2 minuter på Peace & Love.

Har snackat med Lola ikväll också, vi ska styra ihop en grillning i helgen. Låter prima kung det tycker jag. Grillat är ju godast!

God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0