Myror överallt!

Googleförsöket har lyckats litegrann. Men inte nämnvärt men det är ju inte direkt så att min blogg är det första som dyker upp när man googlar så.

Till dagens rubrik. Vi har en massa äckliga myrstackar i vår trädgård här hemma. Dessa jävlar gör att jag inte är så sugen på att gå barfota. Så nu vill jag utrota, sitter och googlar för fullt. Elda, frysa ihjäl (kräver vinter), kalka (dumt för jorden), sprida gift (också dumt för djur och natur) och vattna så de flyttar. Vilket jag tycker låter mest humant. Så det är väl det jag ska pyssla med idag? Om jag orkar, kanske ska sova på saken? Hehe. Har fått hem en gammal TV-serie så jag slänger nog på ett avsnitt.

Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0