Som en bomb..

..dyker mitt nya intresse upp. SKOR! Det har väl alltid vart ett intresse men HIGH HEELS! Det har verkligen aldrig vart i mitt intresse förrut. Något hände när jag var i Barcelona, min tjejgen vaknade. Och nu är jag besatt!

Have2have är mitt nya häng och jag känner mig som när jag var liten och gick runt i mammas skor och kläder.

Sen gör det nog inte saken bättre att jag har pressat 3 säsonger av Sex & the City nyligen heller. Sen kan jag ju inte glömma min skoknarkande vän Cam som inspirerat. Utan henne skulle jag inte kommit hit.



Dessa tingestar skulle jag vilja kunna gå i. Okej de översta till vänster skulle jag inte köpa men det vore så kul att ha värsta porrtofflorna. Men de nedersta måste jag nog skaffa, eller ett par liknande. Tygdojjorna är ju bara ascoola tycker jag.

Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0