Strössel

Är sjukt sugen på att baka cupcakes med en massa glasyr och grejs på. Får ta och fixa det nån dag. Nån som är sugen?

Ikväll har jag haft ont i magen som fan. Säkert en massa gas. Haha. Har kikat på ett par avsnitt av Winds of War, Johanna ringde från Bergen, färlåt att jag var typ den tråkigaste människa man kunde prata med, Jezzlan slog också en truddelutt, skönt att veta att folk tänker på en ibland. Jag är ju världssämst på att höra av mig själv. Ber om ursäkt för det också. Är nog lite väl förtjust i mitt egna umgänge denna sommar. Förr hade jag fått panik av all den här tiden jag spenderar med mig själv men det känns som om jag håller på lära känna en helt ny människa i mig själv. Kanske är bra det med? Hoppas på det i alla fall. Blev lite djupt det här inlägget.

Är det imorn jag ska ha mina nya high heels tro? Prämiärdags för dem tycker jag allt. Jalle fyller ju faktiskt 25 år idag! GRATTIS! Imorn ska du sänkas gubbe lilla. Vet i alla fall att din fina fruga läser den här bloggen så hon får ta och hälsa dig det så du är lite förberedd när jag kommer. Krigsföring. Jag måste sluta läsa och titta på krigsböcker/film..

Varsågod och njut lite av min "konst". Pillade ihop den när jag pratade i telefon med Jojjo.. Nutidens kladd på papper, hehe.

Kommentarer
Postat av: Lola

Att det är dags för dina nya porrtofflor! dom förtjänar en sväng på stan:) jag röstar på den rosa overallen! vilken nostalgi! puss

2009-07-29 @ 09:01:37
Postat av: jojjo

var de dærfør du var så frånvarande ;).....ååå hoppas ni har de kul hemma och att ica kryddan inte smællde sønder av bomben-..puss saknar dig

2009-07-31 @ 00:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0