Tråkigt och tandgnissel

Har börjat med en extremt jobbig ovana. Att pressa ihop käkarna hårt som fan när jag inte är sysselsatt, till exempel när jag sitter och slösurfar. Inte kul för tänderna och huvudet. Slängde ihop ett collage på mig själv från alla möjliga tidsepoker av bilder jag hittade på den här datorn. Allt är från 2007 och bakåt. Jag älskar att titta på gamla bilder. Satt alltid och bläddrade bland farmor och farfars fotoalbum när jag var där som liten, och jag var där nästan varje dag! 



Jätteslarvigt gjort. Jag har blivit en riktig bloggnörd, har alldeles för mycket fritid. Nån borde egentligen ta och rädda mig från att blogga ihjäl mig. Eller, jag kanske blir rik på detta? HAHA! 

Kommentarer
Postat av: Hannie ♪♩♫♪♩♫

OMG! Bilden med den stickade kepan! Det är typ så jag tänker mig dig fortfarande, hahaha! "Första intrycket" försvinner aldrig du vet! ;) Trist att det inte funkar så IRL också - att man inte åldras en dag, höhö!

2009-08-13 @ 17:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0