Trist!

Har tampats med den här förkylningen i till och från två månader nu. Den finns alltid i mig, gör mig trött och seg framförallt och ständigt detta slemmande! Nu har jag ont i varenda körtel som finns tror jag. Armhålorna, brösten, bihålorna och sen har jag ont i ljumsken. Vad som sitter där är oklart. Har legat helt död i sängen hela dagen så det blev inga bilar för min del. Urtrist! Förhoppningsvis är jag lite piggare ikväll så jag kan ta en runda på stan. Vore tråkigt att sitta inne hela kvällen också. Ska handla lite ätbart så kanske energin kommer tillbaka. Man kan ju hoppas i alla fall..

Vi tog en repa på stan igår, hängde på Trädgårn och skulle vidare till Teatern men de hade höjt inträdet så vi sket i det. Så kul brukar det inte vara där inne, dessutom tar de inte kort så vi vinkade hej då!


Kommentarer
Postat av: Annika

Lymfkörtlar, hälsar hudterapeuten. Dom svullnar ju vid infektion eftersom immunförsvaret är på högvarv. Gå till doktorn!! Förkylningsvirus kan övergå till bakterier..

2009-07-11 @ 17:40:26
Postat av: Annika

Ok då. Du slipper väl. Fan för doktorer ibland!!

2009-07-12 @ 10:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0