Up & down

Trodde jag skulle börja känna mig bra nu från förkylningen. Har endå stått och gått de senaste dagarna. Idag därimot, bryter alla trender som har med att gå och stå. Musklerna värker och halsen låter som kråksång. Dessutom har jag gnisslat tänder hela natten så min käke har låst sig. Dock finns det ju ett ljus på himmlen och det är just det att det inte finns nått ljus på himmlen, det är molningt och tråkigt ute. Så jag får ligga och tycka synd om mig själv i sängen med film. Kollar på Monthy Python idag. The holy grail.

Hade tänkt börja skriva lite på ett utkast till en berättelse idag men jag känner att inspirationen gick i backen. Men förhopningsvis kommer min musa tillbaka igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0