We're on a mission

Dagen har gått till väga som så att jag satt uppe hela natten, spelar ingen roll om jag somnar i anständig tid för jag vaknar klarvaken mitt i natten. Dock var så fallet i natt. Somnade först runt klockan 05:00 efter lite dokumentärer och ett avsnitt av Morden i Midsomer. Mycket nöje. Pensionärsnöje är aldrig fel det. Vaknade av ett Gull Britt Svensson ringde vid 09:00 från en ort som låter som kräks när man uttalar det. Sov lite till och drömde att det spöregnade, vaknade och det regnade. Svensk sommar. Kollade på en dokumentär om Michael Jackson, duschade och tog bilen till Gräddö för att handla de roliga produkterna bestående av mjölk, fil, groddar, tamponger och cigg (till mina föräldrar). Tog en tur bort till Kyrkan för att titta till farmor och farfars grav, vattnade den lite för trots vädret så var den torr. Lagade sedan i ordning en kulinarisk middag till mor och far, ungskyckling med rotfrukter och annat gott. De var mycket nöjda. Har du läst ända hit? Otroligt för jag gäspar bara av att skriva skiten. Tröttsamt tråkig dag faktiskt men jag är helt slut i kroppen.. det senaste halvåret har visst satt sina spår.

På torsdag ska jag i alla fall in till Sthlm och träffa Hanna som kommer ner från Sandviken ett par dagar. Jag känner två personer från Sandviken och båda heter Hanna. Bra komiskt. Ska i alla fall träffa Hanna den yngre. Hänga runt lite. Ska bli skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0