Film.

Åkte inte med mamma till jobbet idag. Blev lite lat efter att suttit uppe i natt och pillat med bilder och dator. Dagen har istället spenderats inomhus, jo jag vet det är straffbart när det är så fint väder ute. Men min hals och min bröstkorg är fortfarande rätt dåliga efter över en veckas konstant kräkhosta. Jag kräks ju inte när jag hostar men det känns nästan som att lungorna ska flyga ur mig. Jag låter som en 70-årig rökare, känner mig också för den delen. Bröstkorgen säckar ihop. Nog om det. Mamma grillade heta hundar till middag, gott! Sen drog jag ned till storebror och lånade film, Death at a funeral. Så sjukt jävla rolig film! Jag garvade så jag blev blå i ansiktet, och av garvandet börjar man hosta så jag fick pausa ibland. Vilka problem jag innehar.. men se den gott folk! Den innehåller allt som är roligt, nakna män på tak, döda människor som ramlar ur kistor, rullstolsbunden gubbe som råkar bajsa på bacillrädd killes händer och ansikte, dvärg som utövar utpressning och så vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0