Hej igen.

Jag och Cam drog pa en enkel tre-ratters till middag. Gott gott! En massa ost, spansk skinka och rosebubbel till det. Kvallen har spenderats i soffan tillsammans med Luletjejen Ellen, en massa babbel om allt och ingenting. Mysigt mysigt! Gillar dessa lugna och goa kvallar i Barca, noll stress och inga krav. Hur ska man orka med livshetsen hemma?

Glomde ju att beratta om Extrem Festivalen vi var pa forra helgen. En festival vi Parc de Forum i Barca dar det samlas extremsportare av alla sorter och visar upp sina kunskaper, prylar och umgas. Sjukt javla duktiga manniskor det finns. Och att sta och kolla in Barcaakare pa snobrada i 30 graders varme ar sjukt absurt! I och forsig akte dom ju pa plast men enda. Mer extrem festival at folket. Skonare manniskor finns ju inte! Harlig atmosfar, Barca ar ju kannt for att vara skatemecka och drar man in i Ravallkvarteren sa mots man av skatare, skatebutiker och streetytor overallt. Det gillar jag skarpt!

Nu ska jag nog hoppa i bingen och halla tummarna for sol imorgon sa brannan kan fortsattas skapas. Spannande sa berattade Marty som jobbar i repan har att vi ska fa tva Canadensare som roomies i natt. vi har bott sjalva i forrummet i ett tolvbaddsrum dar forrummet har 4 baddar och som ar som en passage till det stora rummet. I alla fall. Nu ska vi da fa nya ansikten och jag hoppas det ar tva vettiga typer. Man har delat rum med sa mycket underligt folk sa man ar ju van men det blir ju sa mycket roligare.. jaja.

Vi syns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0