Hola!

Long time, no seen!

Ber om ursakt for dalig uppdatering. Har vart sa mycket har i Barca att man far sa mycket intryck att man inte vet vart man ska borja sa fort man skriver. Kan borja med att beratta att operan vi var pa var sjukt mysigt! Vilket jakla bygge vi var i! Sa javla stort och haftigt. Vi satt hogst upp och det var 5 vaningar ner till golvet dar. Svindel, javisst! Dagarna spenderas oftast pa stranden med en massa sol och ratt kalla salta bad. Kvallarna innebar ata natt gott och oftast ar det nan av vara cravings som kommer fram, som till exempel nar vi gick till KFC (Kentycky Fried Chicken) och kopte en bucket med mat for fyra personer + en tva liters Pepsi som vi sedan intog i en park vid hamnen. Vi at dessutom upp det mesta av det. Bra matt vart man ju forstass! Vi hanger en del pa Hostlet pa kvallarna och snackar med en massa roligt folk och dricker vin, man maste ju tanka pa ekonomin, vilket jag i och forsig inte ar sa bra pa.. och det leder oss till ett av vara andra nojen vi har har nere. Shopping! Har handlat sa mycker kladar att jag kommer fa kopa ett hus att lagga allt i, nastan i alla fall. Finns sa jakla mycket skona butiker med skor och kladar. Idag ramlade vi pa en riktig parla, massa roliga accesoarer. Dit ska vi dra sen igen. Ska infora kopstopp pa mig sjalv resten av sommaren. Skattepengarna har nog kommit nu sa det gallar ju att halla igen lite. Ska ge mamma lite av pengarna som tack for lan av pengar hon gjort for mig.

Igar var vi pa vinresa ut pa landet. Vi besokte Jean Leon och Freixanetgardarna. Blev en hel del dricka dar och vi blev bra luriga av allt bubbel som Freixanet gav oss. Sen nar vi gick ut fran deras kallare mottes vi av en varmevagg! 38 grader varmt. Vi rann bort till bussen och sen hem och dar somnade dessa lulliga damer vill jag lova.

Har aven taffsat pa en kille som var utkladd till ko med en tygsnopp pa? Forfoljt tva Hummerlimmosar i jakt pa galenskap, dock lyckades vi inte med den bedriften och det suger ju! Hehe. + en massa mer skoj!

Pa fredagkvall kommer vi hem igen. Kanns lite underligt men ocksa harligt att forhoppningsvis motas av den svenska sommaren. Jag har ju enda inforskaffat den finaste midsommarklanningen jag nagansin haft, och enda!

Hej hopp sa lange!

Kommentarer
Postat av: Maritha

Hej bruden.. hoppas allt är bra med dig.. du är då alltid ute på äventyr.. kram !

2009-06-15 @ 18:55:12
URL: http://mmmarre.blogg.se/
Postat av: Annika

Synd på klänningen att det är typ vinter här hemma! Men självklart hoppas jag oxå på fint väder för jag har oxå ny klänning! :) Kram

2009-06-15 @ 22:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0