Mask i magen¿

Jag ater hela tiden jag. Hungrig som ett djur i varmen. Trodde det brukade vara tvartom.. men det ar ju bra att man ater. Mycket donuts blir det. Craving!

Igar gjorde vi inte manga kilometer. Det var ratt trakigt vader och vi var trotta, som vanligt! Sova ar natt vi kan bra pa detta stalle. Kliva upp tidigt ar for darar. Men vi tog oss i alla fall en promenad senare pa kvallen. Gick at det enda hall vi annu inte gatt at. Gissa vad vi hittade¿ Ett stort javla shoppingcenter med en massa roliga butiker. Vi som trodde vi bodde i en forort likt typ Racksta i Sthlm. Mitt i ingenstans sa dok detta lilla palats upp. Vi gick och fonstershoppade da bara resturangerna var oppna. Himlen passa aven pa att ñppna sig medans vi var dar innte. Sporegn! Mysigt! Da tog vi oss en fika pa McD.

Kvallen spenderades med matlada och lasa bok medans ett stort sallskap som bott har under danstavlingarna som vart i huset breve under helgen borjade med ett storbrak! De kom typ fran natt ostland, Slevenien, Estland eller natt med finsk/ryssk-sprak. Jaklar vilket liv det blev! Och dar satt jag och Cam mitt i allt och fattade ingenting men nyfikna var vi. Tararna sprutade pa dom, vi bara laste bok vi. Jag passade aven pa att uppfinna en ny patiens. Spannade liv vi har va? Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0