Snedbränd och utfattig!

Idag var det dags att behandla brännan lite på stranden. Var svinvarmt men ändå lite molning så vi låg utan parasoll ett tag. Oinsmord dessutom. jag har kört på solfaktor 10 ett tag och det har gått bra men så la jag mig i fosterställning (god knows why?!) och somnade. Sen blev man ju som man blev. Rödbrun på halva kroppen. Snyggt! Hoppas det lägger sig innan jag åker hem. Vill vara snyggt brun på midsommar. Risken finns att jag får ta och somna i fosterställning imorn med så den andra sidan också får sig en tur av rödbrunhet.

Ikväll drog vi och shoppade lite till.. nu har jag cirka 17 euro kvar. Så nu blir det inget mer shoppande. Men det ska säkert gå bra. Ska köpa lite vin på flygplatsen med kortet sen är det IT!

God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0