22:22

Ni vet vad det betyder right? Jag önskar mig en massa bra grejer.

Har som sagt jobbat idag. Gick la super det ju. Sålde ett par RCS och var lite nöjd. Ett par längdskidor för 4000:- det. Vi jobbade över lite på grund av att Göteborgs Idrottshögskola skulle hämta grejer hos oss. Men det styrde sig rätt bra. Kom hem och dog lite på sängen innan jag drog över till 12:an och glodde på TV, Whipeout måste ju seriöst vara bland det stördaste på länge. Sen kurrade magen bra mycket så jag drog hem och fräste på ett paket nudlar och knäcke mackor. Nudlar suger verkligen pung. Ska ju bli skönt med lön så man kan steka upp frysen med en massa godsaker. Har lite dålig fantasi när det gäller vardagsmat här uppe. Varvar mellan typ 3 rätter, kycklingwok, fiskpinnar, våfflor och ris med oystersåswokade grönsaker. Snabb och god mat som man ska göra när man är helt väck i pallet är inte lätt.

Ligger i sängen nu och lyssnar på Refused. Tar det jävligt chill och funderar över hur jag ska lägga upp ledigheten som börjar på tisdag och sträcker sig till torsdag eftermiddag. Inte för att jag egentligen gillar att planera så mycket men nån gång ska väl vara den första antar jag.

Nu ska jag leka i PhotoShop. Tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0