Jag hatar måndagar.

Thåström hatar söndagar men jag tror fan jag hatar måndagar mer.

Sitter på jobbet. Helt dött! Dessutom har vi praktikanter men vad ska man låta dom stackarna göra när man inte ens har att göra själv? Vi hade en del hyra i morse men sen när det är klart finns det inte mycket att göra. Allt blev lite galet idag på grund av en pulka som vi nu försöker styra upp. Men personen i fråga har inte hört av sig än så vi får se hur det går med det. Jossi är förkyld så hon åkte hem för en timme sedan. Innan hann hon i alla fall styra upp lite av den röra som har blivit med pulkan.. hoppas hon får vila och bli frisk nu.

Det här kan vara det tråkigaste inlägget på mycket länge. Har inte så mycket att säga direkt. Igår när jag kom hem från jobbet åt jag och sen somnade jag. Vaknade vid 22-tiden och kunde inte sova längre. Inte så konstigt kanske. Så då satt jag uppe ett tag och tankade lite musik. Det ger ro åt själen. Vad skulle man ta sig till utan musiken? Tänkte att jag skulle vänta tills Camilla kom hem med att sova för jag ville veta hur det hade gått för henne på jobbet men vid 00:30 hade hon fortfarande inte kommit hem så jag la mig för att sova. Ja det var väl det. Drömde en del flummiga grejer och vaknade rätt tidigt men låg kvar endå. Jävligt skönt att ligga och dra sig. Gå till jobbet var sjukt jobbigt idag, Motvind och massa drivsnö. Var helt slut när jag kom till jobbet.

Nu ringde Jossigummsan och berättade att pulkaproblemet är löst! Nu ska vi bara få hit den.

Just ja vi fick beställa skor idag, vi fick ju aldrig några arbetsskor så vi får beställa ett par till lite rabattpris, så nu har jag beställt ett par running/trail-skor. Nu ska här ut och rännas i skog och mark. Var ju jäkligt hurtig ett tag i sommras och cyklade och sprang i trappor på jobbet och hem och vila en stund för att sen ta ett kvällspass med löparskorna. Sen dog visst det ut lite till hösten. Man kan ju inte vara hurtig jämt eller?

Tänka sig att sopgubben som kör här alltid ska visa hela stjärtskåran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0