Kickstarta mig!

Har vart hemma från jobbet i två timmar och inte gjort ett dyft! Blir så besviken på mig själv. Visserligen är det inget jättekul väder men jag vill egentligen åka skidor fast jag har ju ingen bil och backarna stänger om 45 min så det är ju en rätt onödig grej. Då fick jag den briljanta idén att åka längd men har kommit så långt som till att inta kolhydrater och ta på mig understället. Sen hamnade jag i sängen igen. Fan att den ska stå här mitt i rummet och se så go ut.

En kul grej som Jossi bertättade idag är att jag är ledig under hela After Ski 1000, vilket kommer betyda fest, fest och mer fest! Får se hur det blir med det. Jag tycker ju att Jossi också ska få vara lite ledig då. Blir ju orättvist annars menar jag.

Nej nu ska jag se om jag lyckas med mitt träningspass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0