Lördag

Jobbar halvdag idag. Har gått loss med dammsugaren än så länge. Ska sen plocka i ordning förbok. Fick kliva upp med Camilla idag. Jäkligt skönt att kliva upp samtidigt. Sen fick man ju dessutom skjuts upp till jobbet. Rätt skönt det med eftersom att jag snoozade lite länge. Man blir inte så inspirerad att göra nått skoj sen när man slutar efter lunch i det här vädret. Plusgrader och disigt. Möjligheternas väder, right?

Pet Shop Boys på radio just nu. Yran 05 det. Höhö. Det var en resa man sent ska glömma även fast man försöker. Vi hade ju kul många gånger men vissa saker kunde man ju hoppat över att få uppleva. DELETE!

Jag har inte mycket på hjärnan idag känner jag. Snackade i luren med Jezzlan igår. Hon är i Stöten och hälsar på och saknade mig och Cam. Vilket man blir glad av. Snart blir det reunion. Fick även snacka med Staffan och det var jävligt skoj det med. Saknar alla dårar där nere. Vi hade bra jäkla kul!

Valla av lite skidor. Effektiv idag jag. Verkligen. Är redan sugen på min matlåda. Men jag ska nog vänta lite till. Ska käka brunch när jag kommer hem tror jag.

Nej men fy fan nu orkar vi inte sprutlakera bloggen med en massa skitsnack längre.

Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0