Playlist

I brist på annat nöje. Mat är avklarat så nu behövs nöje. Shuffle på all musik. Det är nöjet för kvällen.

Jumper - När Hela Världen Står Utanför (Minnen från barndommen)
The Bird and the Bee - Again & Again (Superskön låt som är med i skidfilmen 44 days)
Kristian Antilla - Smutser (En låt som spelades flitigt på Lundmansg. 1B hela sommaren)
AFI - God Called in Sick Today (En jävligt bra låt med ett bra band)
Prodigy - Smack My Bitch Up (Min bror uppfostrade mig väl med Prodigy dygnet runt med 10 st högtalare)
Kansas - Carry On Wayward Son (Vi älskar alla Guitar Hero)
Mustasch - Into the Arena (Rockgubbar från Götet, dödssköna live)
Billy Talent - Voices of Violence fick bli en livevariant. (Jävligt bra liveband med ursköna låtar)
Coheed & Cambria - The Suffering (Väcker många minnen från våren 2005)
Sublime - Santeria (Sublime visade vägen mot bra musik)
Leftöver Crack/Choking Victim - 500 Channels (Finns det någon skönare låt? Parkhängartiden sommaren 2006)
Rage Against the Machine - Bullet in the Head (Kvalar in som det bästa bandet jag sett live, bara bäst!)
John Farnham - You´re the Voice (Älskade den här låten när jag var knodd, den är fortfarande jävligt bra)
Turbonegro - Drenched In Blood (Live från Hultan 2003, jag såg dom på Hultan 2007, regn och ös!)
Europe - Rock the Night (Ord är fan överflödiga)
Nine - Watching the Train Go By (Liveupptagning, enormt skön låt)

Nu får det nog vara nog med låtar för denna gång. Snart kommer nog min älskade Camilla hem och vi är lediga tisdag och onsdag tillsammans. Vilken jävla fest! Har spenderat kvällen med Spotify och matlagning. Har lagat i ordning tre matlådor som står i frysen nu. Hela helgen är räddad. Bra för plånboken dessutom.

Okej en till då.


Serj Tankian (från System of a Down) - Empty Walls
Sjukt bra låt det med. Såg han i sommras på Hultan. Excentrisk kille på scen. Jävligt kul att se!


Kommentarer
Postat av: Diana

skön blogg, jag gillarn starkt! :)

2009-03-09 @ 22:16:03
URL: http://dajjjan.blogg.se/
Postat av: Sebbe

Gå in på youtube och kolla på Kevin Borgs version av You're the voice! Gåååååshud...

2009-03-10 @ 10:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0