Trumvirvel!

Förlåt för taskig uppdatering. Har efter lite tjat bestämt mig för att orka blogga. Har inte kännt mig så inspirerad till att skriva. Men nu så.

Redogörelse sen sist.

Onsdag (förra veckan).

Jag och Cam sov rätt länge och sen drog vi till Hamra för att spana boys och åka bräda. Gick väl sisådär. Jag använde skallen som landningsbana och blev rätt pajko i huvudet (hade hjälm på mig men det räddadde nog bara skallen från värre saker), blev hursom yr som ett asplöv. Noll balans och bräda var ingen succé. Mådde mest illa så vi drog hem och däckade framför TV.n en timme eller så. Sen bar det av till Brännet för födelsedagskalas. Vi blev placerade på övervåningen tillsammans med tjejgänget som hade personal/tjejmiddag. Behöver jag säga att allt urartade i en ända stor P-fest? Jakob fick en födelsedag han sent ska glömma. Dessutom fick han den största groggen. Allsång och sånglekar vart temat. Sen var det Hip Hop-temaPelikan som slutade i nattklubb. Galet kul kväll!

Jakob med groggen


Torsdag

Minns inte alls vad jag gjorde förrutom att jobba.

Fredag

Jobb igen såklart. Efter jobb drog jag hem till Mona där vi klädde ut oss till Clowner för att gå på Brännets nattklubb. Succé! Jag blev ett fyllo och ville inte ha mina kläder på mig efter en halvtimme så jag drog hem och bytte om. Det var slagsmål på parkeringen. Niklas näsa blev mosad. Det var en lustig kväll men rätt skoj endå,

Clowner

Lördag

Måttligt sliten men jag jobbade bara eftermiddag så då var det till att styra upp inför Göteborgs Idrottshögskola som skulle hyra prylar på söndagen. Bra bakisgöra. Efter jobbet drog jag till Ramis och hängde med Aspen en stund innan han, jag, Lisa (födelsedagsbarn), Fia, Lisas två polare och Brorsan drog till Völleriet för pizzabuffé. Sjukt jävla gott! Vi satt mest och snackade skit och hade det gött innan vi drog hem. Cam ville till Eriksgårn och jag orkade inte banga. Så vi drog dit, Hanna körde dit oss. Schlagerkväll. Mitt hjärta hoppade inte dubbelhopp. Men vi stötte på en gammal jobbapolare från Stöten som var bra på arslet i och med att han senare strippade på scen. Men det var ju bara skoj. Lyckades sno en mössa av Micke i garderobskön och tur var väl det eftersom att vi lyckades med konststycet att inte kunna ta oss hem. Vi hoppade in i en taxi med 3 snubbar som skulle till Flon, eller två av dom skulle. Den tredje kände dom inte visade det sig dock sen. Men han var så däckad så det var ju inte det lättaste att få fram vart han skulle. Blev en väldigt billig resa hem i alla fall och det är ju inte fel. Fynd från kvällen förrutom mössan är ett lösskögg. Bra att ha tyckte jag.

Söndag

Åter igen sliten som ett djur och upp och jobba. Men det gick galant. Lång dag hade vi framför oss så vi tog långlunch. Cam höll mig sällskap och vi käkade uppe på Völleriet och satt ute i solen på terrassen. Sjukt härligt. GIH (Göteborgs Idrottshögskola) anlände efter stängning och jag och Jossi sprang som hönor. Kom hem, åt två mackor och däckade.

Måndag

Jobbade med Jan för Jossi skulle vara ledig. Slapp dag blev det. Sen hem och på nästa fest. Måndagsklubben. Vi gick All in. Jag, Sebbe, Smuts och Viktor satt i allrummet och spelade ölspel och bussen. Mycket vin och öl för min del. Mycket Smuts on the beach för grabbarnas del. Folk strömmade till och jag drog fram ett ess ur armen, whiskey. Mycket smart idé, inte! Sen gick lilla jag och bumsade i säng. Och där låg jag och snurrade. Blev lite fyllesjuk och blev grinig på allt spring i dörren så jag tog hand om mitt fylleri jag åstadkommit, borstade tänderna, bäddade om (ja jag skäms inte, gjort är gjort, hehe) och däckade på nytt. Sen bultade det på dörren från en liten stackars Nils som ville ha nånstans att sova. Och det kunde jag ju bjuda på eftersom att Camilla ändå var i Ljusdal.

Fylla?

Tisdag

Vaknade klockan åtta av att en vaktmästare öppnar dörren med en nyckel och ska byta bänkskiva i köket. "Sov ni det här kommer inte märkas", DUNK; DUNK, DUNK. Nej märktes ju inte ett dugg va. Det kräksnöade ute och bakfyllan gjorde sig påmind. När man har för dålig karaktär för att åka får man titta på folk som pallar, 3 skidfilmer blev det den dagen. Jag degade ihop i sängen mest hela dagen. Tvättade lakan och duschade var det jag gjorde. Cam kom hem på kvällen.

Onsdag

Cam och jag sov. Sen hoppade vi ut från fönstret bakom huset och skottade snö som fan. Vi skulle bygga en snöveranda. Jävla kämpigt men det börjar ta sig. Kommer bli gött att ligga däri och gotta sig i solen.Vi satt på framsidan och fikade och solade mest hela eftermiddagen. Sen när Cam dragit till jobbet softade jag i underställ hemma när Hanna knacka på. Hon var partysugen så vi lagade ihop en middag och drack vin. Hälsade på hos lite grannar och drog sen till Stora Personalen och satt hos Lisa och hängde lite. Sen blev det 720 där Sebbe och Viktor visade finskjortorna. För att Sebban skulle undvika att spy så var jag tvungen att snacka om pizza med han. Det hjälpte och Sebban slapp spy över bordet. Viktor bjöd laget runt på bärs och vill nog inte kolla på sitt kontoutdrag. Cam körde hem.



Torsdag

Jobbade och sov.

Fredag

Jobbade och skrev arga lappar som jag satt upp på ICA om skidtjyvar som ska ge fan i andras saker. Lagade kycklingwok och gjorde en massa matlådor. Kollade på Let´s Dance och Hundtricket inne på 12:an och nu ligger jag här.

DONE! Fy fan vilket liv jag lever! Cam har fått 1000:- i dricks och är bäst i hela världen.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0